Първоначално публикувано от sa6o_roman
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen купува Alfa Romeo?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Първоначално публикувано от sa6o_roman Покажи съобщениеТе тва имах предвид. Кой чак пък толкова ще те бъзика лично, че неговата марка притежава твойта.
Satanism, TFSI и TSI е едно и също.156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщениеИталянците полагат достатъчно усилия да възродят марката и както вече някой спомена, Алфа е нещо специално именно защото е различна от БМВ, Мерцедес, Ауди и т.н. Колкото и да се иска на някои да заприлича на тези марки, това едва ли ще стане.
Ако под ръководството на ваг, моделната линия на Алфа не се промени, или стане като тяхната пак няма да съм доволен. Все пак мисля че подобна продажба, ще отвори много врати и възможности за Алфа.
бтв, има ли нови новини по темата?
Satanism, не е така... cf2 и cf3 са кодовете на два еднакви двигателя, идентифицирайки някаква минимална разлика м/у тях.Twinspark се води модификацията. TFSI и TSI са просто модификациите на коли с турбинирани (и един с комперор) двигатели с директно впръскване. Едното го използва ФВ, другото Ауди. 1.4 TFSI при ауди е същия двигател като 1.4 TSI при ФВ, в зависимост от кода на двигателя се различават по някои характеристики и системи, както cf2 и cf3.по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...
Comment
-
Не мисля да споря повече, влез във форума на Фауве(някой чуждоземски) и прочети, както аз направих156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Я пак обясни за цф2,цф3 и тфси и тси?
---------- Post added at 21:24 ---------- Previous post was at 21:22 ----------
Първоначално публикувано от sa6o_roman Покажи съобщение33-ките са много по нисък център на тежестта и позиция на седене. По-лека е, а дори пространството не е по-малко. Завоите се взимат с минимален крен и със 100км/ч, а 145 особенно с TS е по-зле.
Само 156 sportwagon Q4 са спортни 4х4 коли, но са много по-редки от crosswagon Q4, който е по-висок и с високопрофилни гуми.
на 159 само най-мощните двигатели са с 4х4, и на дизела 1.9 щеше да пасва добре двойно предаване.
Язък за хубавите окачвания на Мито и Жулиета, заради тумбестите каросерии.
Относно историята на Алфа... сякаш развитието е спряло от 1925г. И тогава и сега двулотровия двигател е развивал 155 коня.
Хюндай пък изкараха genesis coupe...
http://www.youtube.com/watch?v=_YWtMMnfbNE
http://www.youtube.com/watch?v=Zpvqw...eature=channel
Шефовете на VAG дават по-голяма свобода на подразделенията си. За това шкода суперб я бъркат с немска "лимузина".
Mоже пък следващото GTV да е с боксер от Порше.Alfa 155 1.7,1.8 ex
Alfa 166 2.4 3 ex
155 1.8 MY 95 sport
Comment
-
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщениеНе мисля да споря повече, влез във форума на Фауве(някой чуждоземски) и прочети, както аз направих
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...petrol_engines
конкретно за 1.4 tfsi/tsi и 2.0, който е записан само като tfsi но влез в страницата за пасат б6 и виж как се казва там.
flame, виж на МИТО колко е голямо разстоянието от най-горната точка на предната гума, до най-горната точка на предния капак, по перепндикуляра. То не е малко, ако беше, центъра на тежестта щеше да е по-ниско.
Сравни височината на каросериите, спрямо височината на колелата, на мито и мини.
159-ката например е с ниска и широка каросерия, което е добре за стабилността.Last edited by sa6o_roman; d.m.y г., 22:02.по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...
Comment
-
Вероятно е, да, те в Уикипедия постват Извънземните....
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от sa6o_roman Покажи съобщениеДа, различна е, но не ги конкурира успешно. А едно време ги е превъзхождала във всичко. Аз също не искам алфа да прилича на моделите на ваг, просто искам да работят заедно.
Ако под ръководството на ваг, моделната линия на Алфа не се промени, или стане като тяхната пак няма да съм доволен. Все пак мисля че подобна продажба, ще отвори много врати и възможности за Алфа.
Comment
-
Първоначално публикувано от sa6o_roman Покажи съобщениеа ти пробвай в уикипедия, шанса инфото да е по-вярно от това на един форум е огромен.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...petrol_engines
конкретно за 1.4 tfsi/tsi и 2.0, който е записан само като tfsi но влез в страницата за пасат б6 и виж как се казва там.
flame, виж на МИТО колко е голямо разстоянието от най-горната точка на предната гума, до най-горната точка на предния капак, по перепндикуляра. То не е малко, ако беше, центъра на тежестта щеше да е по-ниско.
Сравни височината на каросериите, спрямо височината на колелата, на мито и мини.
159-ката например е с ниска и широка каросерия, което е добре за стабилността.Alfa 155 1.7,1.8 ex
Alfa 166 2.4 3 ex
155 1.8 MY 95 sport
Comment
-
Първоначално публикувано от santo_traficante Покажи съобщениеЯ провери твойта Алфа да не е с мотор на хлопел
Опсс сори май е с ФиАДТа каква Алфа караш казваш
След време ще можеш и една емблема на ФВ да закичиш от пред че тея алфовите много избеляват
Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщениеКато не ви харесват алфите, защо си губите времето в този форум. Карайте си там мерцедесите, VW и се радвайте на живота.
Comment
-
Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщениеБате,доколкото ми е известно центъра на тежестта се влияе от това колко ниско ще поставиш двигателя,я сега се замисли къде седи боксера на 33,и мулти еъра на Мито.После помисли и за височината на окачванете,аз не виждам къде играе роля височината на предния капак.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеМи на Мито не му седи мотора много ниско, при условие, че има малко глупави решения там като например това, че турбината е буквално над мотора. Е така не се сваля центърът на тежестта. Нито пък с високата позиция на водача. Глупави технически решения тип копи-пейст директно от Гранде Пунто. Независимо, че се продава този модел е грозен, и не се вписва в традициите на марката.
Comment
-
Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщениеГрозен е според теб батка, а според други е страОтенAlfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Господа, за вас не знам, но ако Фолксваген купи Алфа Ромео, мисля да сваля маската с емблемата на колата и да карам инкогнито.
То и без това до сега на няколко пъти ме бъркат с ФВ, та си мисля (не че по принцип ми се отдава) дали ще има значение каква марка кола караме, няма ли всичко вече да е едно и също в крайна сметка?
Нямам нищо против Фолскваген, просто имам против унификацията и това, всичко да се прави по калъп. Алфа Ромео е малко свежест в сивото ни ежедневие, нека си го запазим така.alfa romeo sprint 1984
Comment
-
Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщениеБате,доколкото ми е известно центъра на тежестта се влияе от това колко ниско ще поставиш двигателя,я сега се замисли къде седи боксера на 33,и мулти еъра на Мито.После помисли и за височината на окачванете,аз не виждам къде играе роля височината на предния капак.
е аз точно тва обясних за 33ките по-горе
в допълнение към думите на боби_33 мога да кажа, че мито-то май е напудрената г** кола
За Алфа Ромео не е важно колко мн се купува, а защо се купува.по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...
Comment
Comment